DOLAR46,4792% -0.02
EURO53,3552% 0.15
STERLIN61,5968% 0.32
FRANG57,6227% -0.3
ALTIN6.205,50% -1,30
BITCOIN63.845,991.244

Öğretmenlerin seminer dönemi internetten mi olacak? Yazı geldi

Yayınlanma Tarihi :
Öğretmenlerin seminer dönemi internetten mi olacak? Yazı geldi

Okullar 22 Ocak 2021'de sömestr tatiline girdi. Normal şartlarda 2 hafta süren sömestr, MEB'in pandemi nedeniyle aldığı karar kapsamında 1 haftalık ara tatilin de eklenmesi ile 3 hafta sürecek. Bu esnada öğretmenler tatilin son haftası seminer dönemini yaşayacak. Seminer dönemi ile ilgili Milli Eğitim Bakanlığı açıklaması geldi. Bir çok öğretmenin kafasında bulunan; "8-12 şubat seminerleri uzaktan mı olacak?" sorusu yanıt buldu.

İNTERNETTEN OLACAK

Milli Eğitim Bakanlığı'nın 81 ile gönderdiği yazıya göre, 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı'nın ikinci seminer dönemi olan 8-12 Şubat arası seminerleri uzaktan, yani internetten yapılacak.

Mesleki Çalışma Programı da olarak bilinen bu seminerlerin çevrim içi yapılması için il ve ilçe Milli Eğitim Müdürlüklerine yazı ulaşmış durumda.